søndag, oktober 22, 2006

Basketball som planlagt og Middag


Kom hjem rundt 11 tiden for å sove litt og så dro jeg ned til parken på Rathdown st. for jeg hadde lovet Daniel og gjengen han hadde fått med seg, at jeg skulle komme og spille basket med de. Hele historien starter den 30. september da vi var hos Ann på grillfest.. av en eller annen grunn begynte vi å snakke om basket og kom fram til at flere av oss hadde vært aktive (en gang i tiden). Så vi snakket litt litt om å kanskje møtes en dag og lire litt med ballen - Daniel tok dette seriøst. Hadde jeg ikke vært litt sliten etter gårdagen, hadde det sikkert vært ennå bedre - men jeg hadde det supert! Vi var 6stk og spillte 3-mot-3, og fikk til utrolig bra spilling og jeg var jammen god etter alle disse årene - kanskje t.o.m. bedre. Så dette skal vi gjøre igjen.

Etter en tur på Coles og matvarehandling i Barkely sq (takk og lov at jeg kjørte opp dit og ikke syklet for jeg kjøpte så mye mat.. store planer for å jobbe mye neste uke med forskningen) skulle alle vi som hadde vært i Grampians forrige helg møtes hos Ting for å ha middag og bytte bilder. Det ble en hyggelig kveld i North Melbourne med mye god mat, og på vei ned når jeg stakk innom Eva og Merhan, møtte jeg på Sydney jentene som er der på 9.sem utveksling. Heldiggrisene var ferdig med studiene 16. oktober...