fredag, november 03, 2006

Venting - Taco middag - TZU konsert

For en fredag, jeg stod faktisk opp kl 8.30 (la meg 2.30, satt oppe og reviderete Project Outlinene min). Jeg står skjelden opp så tidelig, kan sikkert telle alle gangene på en hånd, og det er vel når jeg har vært ute og reiset.. gøy å vandre tidelig på morgonen.. Men igår stod jeg opp så tidelig, ville egentlig ikke men medlingen "Rise and shine, baby!" fra Benedicte fikk samvittigheten min til å vekke meg 100%. Hadde nemelig avtalt en hot date med Benedicte på Skype (jeg er nå hele 10 timer forran dere.. så når det er morgen her.. kl 08 er kl 22 i Norge). Var utrolig koselig å snakke med noen mens jeg spiste frukostblandingen min ;) Så dro jeg på jobb, kl 11 skulle jeg møte nevrologen fra prosjektet mitt, vi skulle ha litt "surgery" men han kom aldri.. kl 12.30 sender jeg en meld og bare noen få min senere får jeg.. "ops glemte det.. får ta det rundt 18 idag... forventer ikke at du er på jobb da". Og det tenkte jeg neppe å være, for vi skal ha TACO middag hjemme idag, men så var det den andre ventingen... det var Gary (supervisor), som jeg skulle ha møte med rundt lunsjtiden.. men nops inget lyd fra han heller.. så dukker han opp på kl 15.30 - fredags møtet (japs møter så seint hver fredag, snuffs) blid og fornøyd (har han glemt att vi hadde avtale?!!) og etter ca 2 timer klarer jeg å si .. ja.. skulle ikke vi ha et møte idag.. og han ser fortsatt like bli og fornøyd ut... Forskningen er ikke alltid like moro, spesielt når jeg får heaps of work til mandagen.. godt jeg ikke skulle sååå mye i helgen. Rundt 18 klarer jeg å komme meg unna og drar på VickMarket for å handle litt, og så var det hjemmover - for der skulle vi ha TACO! Njam.. ble bare 4 av oss, av og til er vi 7 hjemme, men egentlig bor det kun 4 her.. gjør regningen selv :p Etter myeee taco, det gjorde seriøst vondt når jeg pustet, klarte jeg å få i meg noen drinker før jeg skulle ned på TZU konsert (http://www.tzu.com.au/) på HiFi bar sammen med Laura, Chris, Mel og Beck! Bandet regner seg selv som et hiphop band men det er mye innslag av rock, som gjør det hele til veldig "soft hiphip" - var helt KNALL konsert!

1 Comments:

At 8:52 p.m., Blogger Daniele said...

I don't know what you wrote, but I glad that I was at the Tacos dinner! Thanks!

 

Legg inn en kommentar

<< Home